Szuperritka 21 éves Honda sportkocsi keresi keresi új gazdáját
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Az elmúlt évtizedekben évente átlagosan kevesebb, mint 600 kilométert tettek meg az orosz technikával.
Ilyen Juke garantáltan ritkán jön szembe az utakon, ennek megfelelően a sok száz lóerős japán kompaktnak alaposan meg is kérik az árát.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
Ez az ősrégi, mégis szinte teljesen új Land Cruiser a típus hőskorába, a 70-es évekbe repít vissza bennünket.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Subaru közel 60 éve debütált első típusára épülő rendőrautó parányi méretű és pillekönnyű.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
Nagyüzemi, mesterséges intelligenciával megtámogatott vizsgálóállomást fejlesztettek, ami még a javítás költségét is kiszámolja.
Szinte minden meghatározó tényező a piac ellen dolgozik: a forint árfolyama zuhan, a kocsikat megnézni is nehézkesebb és az ügyintézés is körülményes.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
A bejáratósan új szupersportos divatterepjárónak alaposan megkérik az árát. Hiába, 650 lóerő barátok közt is 650 lóerő.
Az éppen új gazdára váró 1200s igen megkímélt állapotú, valódi négykerekű időgép.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
A közelmúltban teljesen felújított régi német puttonyos egészen kiváló állapotnak örvend.
Ez a mai Smartoknál is sokkal kisebb és könnyebb városi autó egyenesen az 50-es évek végére repítheti vissza új tulajdonosát.
A 33 éves autót eddig alig használták, végig garázsban tárolták, esőt sosem látott.
Ez a rendszerváltás korába visszarepítő négykerekű időgép sosem volt hivatalosan forgalomba helyezve.
Közel négymillió személyautó fut már a magyar utakon, és az állomány szépen halad a nagykorúság felé.